Moduł 1. Własna firma pierwsze kroki
- 1.1 Jak założyć firmę?
- 1.1.1 Biznesplan
- 1.1.2 Formy prawne przedsiębiorstwa
- 1.2 Rejestracja przedsiębiorcy w Urzędzie Gminy/Mi...
- 1.3 Reglamentacja działalności gospodarczej
- 1.4 Uzyskanie numeru REGON
- 1.5 Założenie rachunku bankowego i wyrobienie piec...
- 1.6 Zgłoszenie przedsiębiorcy i jego pracowników d...
- 1.7 Zawiadomienie Państwowej Inspekcji Pracy o zat...
Moduł 2. ABC prowadzenia firmy
- 1.1 Podstawy ekonomii
- 1.2 Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw
- 1.3 Prawne podstawy podejmowania i wykonywania dzi...
- 1.4 Zakładanie i prowadzenie działalności gospodar...
- 1.5 Strategie marketingowe w działalności gospodar...
- 1.6 Ochrona konsumenta
- 1.7 Rola państwa w gospodarce
- 1.8 Polityka fiskalna i monetarna państwa
- E-book "Wszystko o działalności gospodarczej"
Spawdź swoją wiedzę
Dostępne testy:
Projekt i realizacja: Szymon Konkol dla Akademii Szkolnictwa w Inowrocławiu. Obsługiwane przez usługę Blogger.

W działalności gospodarczej trzeba patrzeć na wiele aspektów, nie tylko marketing ma znaczenie w tym jak firma się rozwija i ile klientów posiada. Dużo zależy od tego jak angażują się w pracę pracownicy. A jak poprawić ich efektywność? Zobaczcie jakie programy w tym zakresie prowadzi firma Impact https://www.impactinternational.com/polska/service/efektywnosc-zespolow i jak może pomóc organizacji w tym zakresie.
OdpowiedzUsuńPrzydatne informacje dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Na pewno to ile inwestuje się w reklamę i marketing ma wpływ na to jakie zyski przynosi biznes i czy jest opłacalne jego dalsze prowadzenie. Wiele kobiet zaczyna teraz pracę na własny rachunek. Na takich wydarzeniach branżowych jak https://azitylkokobieta.pl/ można bliżej poznać kulisy prowadzenia takiej działalności właśnie, panie chętnie dzielą się tam swoją wiedzą, spostrzeżeniami i doświadczeniem.
OdpowiedzUsuńStrategie marketingowe w działalności gospodarczej wymagają nie tylko przemyślanych działań promocyjnych, ale też odpowiedniego zaplecza logistycznego i magazynowego, szczególnie gdy obejmują sprzedaż sprzętu lub produktów rolniczych. W takim kontekście hala rolnicza może pełnić ważną rolę, zapewniając bezpieczne przechowywanie maszyn, materiałów i produktów, a jednocześnie ułatwiając organizację pracy i dystrybucji. Dzięki temu strategie marketingowe mogą być realizowane efektywniej, bo dostęp do zasobów i sprzętu jest szybki i dobrze zorganizowany.
OdpowiedzUsuń